Hier komt de ultieme belofte die direct de aandacht van de bezoeker trekt
Spreek op het begin van je landingspagina je doelgroep direct specifiek aan. Gebruik een kenmerk of een relateerbaar punt waaraan je doelgroep zich direct herkent. Idealiter is dit het grootste struikelblok of probleem waar je doelgroep mee rondloopt.
[Logos partners]
Je mini pitch die direct je meerwaarde duidelijk maakt
Licht in deze sectie de grootste voordelen van je product of dienst uit.
Frustratie van doelgroep
Dit is een voorbeeldtekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek.
Resultaat van jouw dienst
Dit is een voorbeeldtekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek.
USP van jouw bedrijf
Dit is een voorbeeldtekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek.
Frustratie van doelgroep
Dit is een voorbeeldtekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek.
Resultaat van jouw dienst
Dit is een voorbeeldtekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek.
USP van jouw bedrijf
Dit is een voorbeeldtekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek.
Richt een schijnwerper op het probleem
Gebruik deze informatie om uit te lijnen hoe het voelt om dit probleem te hebben. Welke eigenschappen heeft dit probleem? En welke concrete emoties komen er op bij je doelgroep bij het hebben van dit probleem? Beschrijf het. De lezers moeten het gevoel krijgen dat ze zich door het lezen van deze tekst onmiddellijk begrepen voelen.
Herken je dit probleem?
Herken je dit ook?
Dit herken je ook al? Wat snappen we jou goed he! ;)
Wie heb je al kunnen helpen?
Toon aan dat je betrouwbaar bent, je professioneel te werk gaat en demonstreer je expertise.
“Mijn nieuwe site is zoveel sneller en eenvoudiger om mee te werken dan mijn oude site. Daarnaast krijg ik veel complimenten over de nieuwe stijl, bedankt jongens!â€
Ricardo
Bedrijfstraining gevolgd
“Mijn nieuwe site is zoveel sneller en eenvoudiger om mee te werken dan mijn oude site. Daarnaast krijg ik veel complimenten over de nieuwe stijl, bedankt jongens!â€
Joram
Kickbox Cursist
“Mijn nieuwe site is zoveel sneller en eenvoudiger om mee te werken dan mijn oude site. Daarnaast krijg ik veel complimenten over de nieuwe stijl, bedankt jongens!â€
Lieke
Revalidatietraining gevolgd
Stel dat dit mogelijk zou zijn.. De bezoeker moet zich gelijk aangetrokken voelen tot de oplossing die je aanbiedt.
Een treffende one-liner die direct de aandacht van de bezoeker trekt.
Tijd om het over je product/ dienst te gaan hebben.
De harde waarheid is.. Mensen geven niet om je product of dienst. Ze geven alleen maar om wat het voor hen gaat doen en wat het gaat opleveren. Welke voordelen heeft jouw product/dienst voor jouw doelgroep? Probeer zoveel mogelijk in voordelen te praten en niet in beschrijvingen.
Om je landingspagina optimaal te laten converteren moet er een duidelijk aanbod gedaan worden. Helder en transparant.
Focus op hoe het probleem wordt opgelost en hoe het een noodzaak vult. Deze 4 elementen moeten in je aanbod voorkomen:
Op waarde gebaseerd. Hoe lost het product/service het probleem op?
Beknopt. Hou het kort en bondig. Dit zal je conversie ten goede doen.
Overtuigend. Gebruik gerust wat motiverende en overtuigende termen.
Onweerstaanbaar. Je aanbod moet zo goed zijn, dat het een no- brainer is om je product/service te kopen. Het gevoel van “Hoe kunnen ze mij zoveel waarde bieden? Je moet wel heel gek zijn wil je dit aanbod weigeren.â€